Kaj je optimizacija spletnih strani?

seo optimizacija

Optimizacija spletnih strani je kompleksen proces, ki se ga je treba lotiti premišljeno, predvsem pa korak za korakom. Pomembno je, da je vsak korak opravljen temeljito in strokovno, saj je od njega odvisna tudi uspešnost vseh nadaljnjih korakov. Zaradi tega nikakor ni vseeno, komu zaupate to delo – pomembno je namreč, da za SEO poskrbi nekdo, ki ima na tem področju veliko izkušenj in znanja, predvsem pa nekdo, ki bo znal s pomočjo kombinacije različnih metod pripeljati vašo stran na prve pozicije na Googlu. SEO optimizacija za uspešno spletno stran se mora odraziti v dobrih rezultatih.

Prvi korak: On-site SEO za dovršeno spletno stran

Začne se z on-site optimizacijo – torej je treba urediti spletno stran tako, da bo čim bolj prilagojena tudi s SEO vidika. Najbolje je, da se ta vidik upošteva že pri sami izdelavi spletne strani, v primeru, da je ta že izdelana, pa je prav, da jo podrobno pregleda strokovnjak za SEO ter ugotovi njene morebitne pomanjkljivosti, ki jih je treba popraviti, oziroma izpostavi zadeve, s pomočjo katerih se stran lahko še dodatno izboljša. Čeravno je bilo za on-site SEO dobro poskrbljeno, se tega vedno da tudi izboljšati.

Ne pozabite na SEO analizo ključnih besed

Zelo pomemben korak je tudi SEO analiza ključnih besed. Ključne besede namreč ne smejo biti izbrane kar na pamet in po občutku, ampak je pri tem treba uporabiti analitična orodja, s katerimi lahko natančno ugotovimo, katere ključne besede so za SEO pomembne in katere ne – pomembno ni le, da so določene ključne besede povezane z vašo stranjo, ampak tudi to, da jih spletni obiskovalci res uporabljajo, ko iščejo določen izdelek, storitev, vsebino. Tako dobimo nabor ključnih besed, ki se bodo uporabljale za optimizacijo.

Off-site SEO – pripeljite stranke na svojo spletno stran

Ko je enkrat stran urejena in optimizirana, pa je čas za off-site SEO. Off-site SEO optimizacija spletnih strani je metoda, ki je ključna za to, da vas na spletu vaše potencialne stranke sploh lahko najdejo. Uspeh te metode je primerljiv s spletnim oglaševanjem, saj je SEO usmerjen k vaši ciljni publiki – k tistim obiskovalcem spleta, ki iščejo določen izdelek ali storitev.

Vedeti je treba, da na spletu obstaja množica spletnih strani in da marsikatere med njimi ponujajo podobne izdelke ali storitve. Če želite spletne obiskovalce prepričati, da obiščejo prav vašo spletno stran in nek izdelek ali storitev naročijo prav pri vas, potem vam pri tem lahko pomaga prav optimizacija spletnih strani, s pomočjo katere lahko na svojo stran pripeljete prav tiste stranke, ki se zanimajo za vaš produkt.